מדעי האיקומרס – עם יעל גלזר וד״ר לירז מרגלית
מה האמת שעומדת מאחורי ההרגלים של הלקוח הפוטנציאלי שלכם? מה התהליך הפסיכולוגי שעובר עליו כשהוא מגיע לאתר ולדפי הנחיתה שלכם?מה מוביל את ההחלטות שלו ואיך אתם יכולים להשפיע על החלטות הצרכן?בפודקאסט המשובח הזה, ד״ר לירז מרגלית, הפסיכולוגית של האינטרנט ויעל גלזר, מנכ״ל חברת גלזר הדרכה ללימודי איקומרס, חוקרות את האמת שמאחורי הפסיכולוגיה של המכירותויתנו לכם שלל של כלים לעיצוב התנהגות הלקוח בדיגיטל.
-
האם קיימים עקרונות שכנוע שעל פיהם אוכל להעביר את הלקוח שלי תהליך מהיר של רכישה?התשובה היא חד משמעית כן!ישנם לא מעט עקרונות שמשפיעים00:27:42 26/05/2020
-
ישנה סברה שאולי כל החברות העסקים היו רוצים להוביל את הצרכנים בהכרח לאונליין, אבל איקומרס הוא דבר שמתפתח כל הזמן ולא אחת, אותן החנויות ירצו00:37:16 11/05/2020
-
אומרים שהבגדים לא עושים את האדם.ומה לגבי הצבעים?איך הם משפיעים על מה שאנחנו חושבים על מישהו או מרגישים לגביו?ואיך כל התפיסה00:30:38 30/04/2020
-
כך תגרמו לפנטזיונרית ולהססן לקנות מכם,כי מה לעשות, יש צרכנים שצריכים את ההתרגשות בכדי לרכוש, יש הזקוקים למידע מפורט ויש כאלה הזקוקים00:44:38 27/04/2020
-
איזה כיף שהצטרפתם לפרק השלישי בתוכנית שלנו.בתוכנית היום נדבר על עיצוב חווית הלקוח וכלכלה התנהגותית - נדון בשאלות הבאות - 1.00:46:04 11/04/2020
-
בתוכנית הזו, לירז ויעל ידברו על הפסיכולוגיה של דפי המכירה,מהי שיטת ההבניה הנכונה ביותר ליצירת הנעת לקוח בתוך האתר,איך משתמשים בסוג00:45:34 11/04/2020
-
איך משפיע משבר הקורונה ומשברים בכלל על התנהגות הצרכן און ליין,האם מותר למכור בתקופה כזו (רמז - כן) ואם כן איך מומלץ לעשות את זה.בתוכנית00:32:41 11/04/2020
-